#THINK
IRRESPONSIBLY

RH group is composed by companies specialized in different branches of communication. Marketing manager, art director and digital media manager teams work side by side to develop projects which explore new frontiers, a total approach to create a unique and original communicative asset.

È il fulcro strategico e creativo del gruppo. Nasce nel 2003 rivolgendosi inizialmente a settori active e sport, per spaziare successivamente in altri ambiti. Strategy, graphic design, brand identity, experience retail: un complesso di attività, progetti e idee che esaltano il ruolo centrale del brand.

Strategy

Research
Brand strategy
Data analysis
Audience Segmentation
Journey mapping
Experience strategy
Brand consultancy
Naming
Brand architecture

Voice

Communication framework
Tone of voice

Brand

Brand identity
Brand systems
Brand in motion
Brand toolkit
Digital brand experiences
Ongoing brand development
360 brand world
Photography
Film

È il fulcro strategico e creativo del gruppo. Nasce nel 2003 rivolgendosi inizialmente a settori active e sport, per spaziare successivamente in altri ambiti. Strategy, graphic design, brand identity, experience retail: un complesso di attività, progetti e idee che esaltano il ruolo centrale del brand.
Stay in touch